Інформування учасників освітнього процесу про діяльність «гарячих ліній»
Повідомляємо про роботу спеціалізованих національних «гарячих ліній»,що надають інформаційні, психологічні та правові телефонні консультації особами, які постраждали від ґендерно зумовленого й домашнього насильства:
- Урядова «Гаряча лінія» для осіб, які постраждали від домашнього насильства 15-47(цілодобово, анонімно, безкоштовно).
- Національна «Гаряча лінія» з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми і гендерної дискримінації ГО "Ла Страда-Україна" (цілодобово, анонімно, безкоштовно) 0-800-500-335 зі стаціонарного або 116123 з мобільного.
- Національна дитяча «Гаряча лінія» з питань запобігання насильства в сім’ї та захисту прав дітей ГО "Ла Страда-Україна" 0-800-500-225 зі стаціонарного або 772 з мобільного (пн-пт з 12.00 до 20.00, сб з 12.00 до 16.00).
ПЛАН
заходів щодо попередження проявів булінгу в освітньому середовищі
Лиманського міського Центру позашкільної роботи
№ з/п | Зміст заходу | Термін | Відповідальний за виконання |
1. | Взаємодія з міжсекторальними та міжвідомчими спеціалістами відповідних служб (Лиманською міською службою у справах дітей, Лиманським центром соціальних служб, Національною поліцією (інспекторами сектору ювенальної превенції відділу превенції Краматорського РУП ГУНП в Донецькій області) у забезпеченні прав і свобод дітей, повноцінного психологічного і соціального розвитку дітей та молоді. Сприяти організації просвітницько-профілактичних заходів щодо запобігання булінгу та недопущення жорстокого поводження серед неповнолітніх у закладі освіти за участю фахівців відповідних служб. | Січень – грудень | методист |
2. | Забезпечити надання психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг (цькування), стали його свідками або потерпіли від булінгу (цькування) (згідно з рішеннями комісій ЦПР з розгляду випадків булінгу (цькування) | Протягом року | практичнй психолог |
3. | Забезпечити проведення моніторингу ефективності виконання плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти, виявлення проблем у сфері запобігання та протидії булінгу (цькування), вжиття заходів для їх вирішення | Один раз на півріччя | адміністрація |
4. | Оновити просвітницьку інформацію на веб-сайті ЦПР для всіх учасників освітнього процесу (батьків, керівників гуртків, вихованців). | Протягом року | практичний психолог |
5. | Організувати проведення у гуртках ЦПР виховних годин, профілактичних бесід, годин спілкування з недопущення насилля, жорстокості в освітньому середовищі, попередження проявам булінгу «Булінг - причини, наслідки, відповідальність» | Протягом року | адміністрація, практичний психолог |
6. | Організувати проведення у гуртках ЦПР Всеукраїнського тижня протидії булінгу «Стоп, булінг!» в рамках проєкту Міністерства юстиції «Я маю право!», тематичних занять, годин спілкування, тренінгових занять, просвітницьких акцій з метою формування небайдужості до проблеми булінгу та забезпеченні прав і свобод дітей. | Вересень | заст.директора з НВР., практичний психолог |
7. | Організувати проведення з вихованцями гуртків тренінгових занять з недопущення проявів булінгу в освітньому середовищі | Протягом року | Заст.директора з НВР, практичний психолог |
8. | Організувати проведення в гуртках ЦПР тематичних заходів до Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства» щодо формування правосвідомої поведінки учнів з метою попередження негативних явищ в освітньому середовищі | Листопад грудень | кер.гуртків, практичний психолог |
9. | Організувати проведення у ЦПР батьківських зборів з питань попередження булінгу, недопущення жорстокого поводження з дітьми та профілактики усіх видів залежностей серед дітей та учнівської молоді | Протягом року | кер.гуртків |
10. | Організувати проведення у гуртках ЦПР тренінгів, семінарів, практикумів, з учасниками освітнього процесу з метою формування навичок конструктивного безконфліктного спілкування | Протягом року | заст.директора з НВР, практичний психолог |
11. | Сприяти професійному розвитку та підвищенню кваліфікації педагогічних працівників щодо формування соціальних компетентностей та навичок запобігання і протидії булінгу (цькуванню) | Протягом року | Заступник директора з НВР |